Wednesday, January 23, 2008

Are You Ready To Tear Your Eyes Out Due To Extreme Cuteness?

Ok so check out this two minute short video of baby (click) "Flocke" at the Nuremberg Zoo. Ho-ly crap this is the cutest thing in the world, especially the dreaming, the leg stretching as she woke up. I don't give a flying stinky crap if she could eat us all, I still want her. She should wear a big belt buckle...that's what my uncle Kool Aid does!


Chickity check it yo:



That birds trying to buy a stereo with my credit card!


peace ouuuuuuuuuuut.

20 comments:

The Parrish Family said...

Awwwwwww...so cute! I likey her! Looks like a cute snuggle bug!

Alli Easley said...

I know right? I love her.

Taylor said...

You ain't my doppleganger!!!

Eliza said...

I'd like to sleep with her until she decides to claw my eyes out that's all.

Lyd said...

So cutie. I love the dreaming! But I must say that I think I would rather have a cute little kitty! ;)

Alli Easley said...

Tay, I knew you'd get it. That bird is a LIAR!

Liza - such a risk I'd take.

Lyd - Yes, kittens are cute but sometimes you need a lil danger in your life.

-KJ said...

DANG IT! You beat me to the "That bird's a liar" bit!!! How I love Tracy Morgan in all his lip gloss glory.
Anyway, I want that baby too. I am not afraid of her either...yet. If she tried to attack me now all she could really do is gum my neck, and I would tell everyone I got a hickey from a polar bear baby. What is it about animals that sleep on their backs and dream.

Alli Easley said...

I don't know KJ but I think it's the cutest thing ever. I wish I had the land and the money and the gumption to have a zoo in my yard just for baby animals. Also, I want to invent a drug that you give to animals to keep them babies forever.

Eliza said...

you aren't the one one who's wanted to invent that drug. That is the only way I'd ever have a dog.

I too loves me some Tracy. I also love how he says collecting stones a la nasal Taylor and Nauvoo crescendo style

Taylor said...

Rocket / I'm Taking A Rocket / I'm Packing My Suitcase / Hey, Look Out Moon / Yeahhhhh, A Rocket / Into Outer Space / Goodbye, Human Race / I'll Be There Soooooooon / Blast Off / For Fun & Adventure / Yes, I Said Adventure / Collecting Stooooones / Yeah Its My Way / On The Old Space Highway / Thats Why They All Say / There Goes Astronaut Jones!

Taylor said...

that would be "or the old space highway" Soary (said as a child would speak had her mother lived in England for the first few years of her life)

Eliza said...

or arrnge for orange...isn't that british as well?

Rock on! (c)

Alli Easley said...

Rock On!©

shauna said...

Sorry, but I thought those noises were coming from the other end for the first 15 seconds or so...or should I say soary???

Stacey said...

So did I. I thought it was gross. Now I get it.

Eliza said...

so you know more about computers than I do....now we all know

Alli Easley said...

wow. personal today.

Eliza said...

no it sarcasm. btw, how do you type sarcasm?

Eliza said...

CRAP... another mistake...

no it IS sarcasm

Kenzie Bootank said...

NO, I DON'T WANNA SEE YO WEINA!